Σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχει ένα είδος άσκησης που μειώνει την ακράτεια σε ποσοστό που μπορεί να φτάσει το 75%. Αυτή η άσκηση δεν είναι άλλη από τη γιόγκα.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε επιστημονική μελέτη σε γυναίκες ηλικίας 55 έως 83 ετών με ακράτεια (και οι 56 συμμετέχουσες είχαν συχνά επεισόδια ακράτειας μέσα στην ημέρα). Ας σημειωθεί ότι καμία εκ των γυναικών αυτών δεν είχε δοκιμάσει ποτέ γιόγκα, πριν τη συμμετοχή της στη μελέτη.

Για διάστημα 3 μηνών οι συμμετέχουσες έλαβαν μέρος σε πρόγραμμα που περιλάμβανε δύο μαθήματα γιόγκα την εβδομάδα, χωρισμένες σε γκρουπ των 6-10 γυναικών με ακράτεια. Μέσα στο διάστημα αυτό κατάφεραν να μάθουν γιόγκα σε ικανοποιητικό βαθμό, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Οι μισές συμμετέχουσες παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα γιόγκα, το οποίο βασιζόταν σε 15 στάσεις γιόγκα και εξειδικευμένες τεχνικές που έδιναν έμφαση στη στάση του σώματος και στον έλεγχο της αναπνοής. Μέσω αυτών, ο στόχος ήταν να συνειδητοποιήσουν οι γυναίκες τη δομή του πυελικού τους εδάφους. Οι υπόλοιπες γυναίκες συμμετείχαν σε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα γιόγκα, το οποίο όμως επικεντρωνόταν στην ενδυνάμωση και δεν έδινε έμφαση στην περιοχή της πυέλου. Σε όλο αυτό το διάστημα όλες οι συμμετέχουσες διέκοψαν οποιαδήποτε θεραπεία για την ακράτεια κι αν έκαναν.

Στο τέλος της μελέτης, οι γυναίκες της δεύτερης ομάδας διαπίστωσαν ότι τα επεισόδια ακράτειας είχαν μειωθεί κατά περισσότερο από 50%, ενώ οι συμμετέχουσες στην πρώτη ομάδα διαπίστωσαν μείωση που έφτανε το 75%!

διαβάστε όλο το άρθρο εδώ

πηγή: http://www.grandmama.gr